Happy bubble

P1110397

Zwembadspeelgoed gaat nooit lang mee en dat is jammer. Mijn drie meisjes zijn soms deugnieten maar veel wegen ze niet. En toch overleeft een gemiddelde luchtmatras of krokodil (uit de Action) zelden de zomer. Daarom besloot ik om te investeren in degelijk waterzitzak, de happy bubble. De naam alleen gaf mij een vakantiegevoel.

Het is een mooi object, vind ik. En hij zit gemakkelijk. Groot was dus mijn ontgoocheling toen bleek dat de naden van de hoes losten. We waren er nochtans zorgzaam mee geweest. Ik mailde de product maar die maakte mij er toch op attent dat wij zo even met vijf personen in de zitzak hadden gezeten. Dat had hij zelf kunnen zien op mijn blog. 😉

Die twee minuten voor de fotoshoot tellen niet mee, vind ik. Daar zou de happy bubble toch moeten tegenkunnen en dat vond de tegenpartij blijkbaar ook. We kregen een nieuwe hoes. Joepie! En binnen enkele dagen gaat de zon terug schijnen. De pret in eigen land kan dit jaar niet meer op.

DSC_9486_edited-1

 

2 gedachten over “Happy bubble”

Reageer

