Boudewijnpark

image

image

image

Pretparken zijn dodelijk vermoeiend. Energie voor veel foto’s of woorden heb ik niet over. Bovendien val ik in herhaling: voor jonge kinderen is Boudewijnpark best leuk. Daar waren mijn meisjes het alvast over eens.

3 gedachten over “Boudewijnpark”

  1. ik ga elk jaar met de metekindjes. elk jaar mogen ze kiezen waar ze heengaan : plopsa, disney of boudewijnpark. vorig jaar deden we – op mijn aandringen- eens plopsa om te proberen : bij het buitengaan zeiden ze : maar het is lang niet zo leuk als boudewijnpark. dus deden we vorig jaar toch ook nog eens boudewijnpark omdat het zo leuk is en dit jaar lekker weer. wat zij er zo leuk aan vinden ? je moet nergens uren aanschuiven. alles gaat vlot. en we kunnen er naar de dolfijnenshow.

Reageer

