Friends

Je moet hulp durven vragen, zeker aan echte vrienden maar eigenlijk aan ook aan minder bekenden. Elkaar helpen schept een band. Het kan leuk zijn, zeker als je nadien eens iets terug kan doen. En vele handen maken licht werk.

Wij hebben een grote tuin, waar we erg veel plezier aan beleven. Maar met Bobs hernia werd de winteropkuis toch een zware , lees onhaalbare, klus. En dus trommelde ik een paar goede vrienden op. Het werd een heel gezellige dag, en dan denk ik niet eens aan het prachtige resultaat. Bedankt iedereen en de volgende keer kom ik met plezier bij jullie klussen!

5 thoughts on “Friends”

  1. oh ziet er super gezellig uit, zoiets zou ik ook wel willen organiseren…maar voorlopig is dat niet nodig. Volgende week komt er een tuinbedrijf onze hele tuin leeghalen, we beginnen opnieuw met een strakker plan en jonge plantjes..

  2. onlangs heb ik ook ingegaan op zo’n oproep van iemand uit de buurt via facebook. Jammer genoeg was ik de enige kandidaat, maar toch hebben we plezier gehad en deze mensen beter leren kennen.

  3. Leuk dat je zo samen een klusje kan doen en je op die manier kan helpen. Ik heb een tijdje ge-LETS’t wat eigenlijk ook elkaar helpen is, maar ik vond het een beetje artificieel en ben ermee gestopt. Gewoon vragen, we durven het blijkbaar niet meer goed. Plezant dat jullie het toch hebben gedaan en zo een fijne middag hebben doorgebracht mét een opgeruimde tuin als bonus.

Reageer

