Slecht weer

Slecht weer bestaat niet, slechte (lees onaangepaste) kledij wel.

De uitspraak van onze kleuterdirectrice spookt nu al dagen door mijn hoofd. Ik trek er mij aan op. Weer of geen weer, iedere dinsdagnamiddag gaan de kleuters naar het bos. Geweldig idee. Het is ‘gewoon’ een kwestie van ze goed te kleden.

Maar zelf lukt mij dat om nog onduidelijke reden minder goed. Dan vertrek ik ’s morgens met droog weer naar het werk, en zie ik mezelf ’s avonds weer tussen de regendruppels heen lopen (of iets wat er op lijkt). Zonder paraplu en zonder regenjas of wat had u gedacht ;-). Misschien kies ik de verkeerde winkels maar mooie, elegante én regenbestendige hakjes lijken niet te bestaan. De meeste winterjassen zijn ook niet meteen heel stijlvol.

Mantra van de dag: slecht weer bestaat niet. Slecht weer bestaat niet. Slecht weer bestaat niet. Slecht weer bestaat niet. 😉

4 gedachten over “Slecht weer”

Reageer

