– Spreek ik me de zaakvoeder?
– Ja maar … ik heb geen interesse, echt niet. Als student heb ik ooit ook nog in zo een callcenter gewerkt. Ik weet dat het niet tof is en dat u er persoonlijk ook niets kan aan doen. Maar Mobistar heeft me dit jaar al minstens vijf keer opgebeld. Iedere keer heb ik uitdrukkelijk gevraagd om mij niet meer te bellen. Moest ik ooit getwijfeld hebben om over te stappen dan hebben jullie mij nu echt overtuigd: ik ga nooit of te nimmer nog kiezen voor Mobistar. Doe uzelf een plezier en stop met mij te bellen.
– Mevrouw, misschien moet u zich dan inschrijven op de bel-me-niet-meer lijst. Wij proberen daar rekening mee te houden.
Bel me niet (in plaats van niet meer), was leuker geweest. En ook de term proberen, had ze beter achterwege gelaten. Volgens mij was ik jaren geleden al ingeschreven om een gelijkaardige Robisonlijst maar veel heeft dat destijds niet veranderd. Maar het blijft het proberen waard, en dus toch een interessante tip van de Mobistartelefoniste π
Komt me bekend voor π
komt me ook heel bekend voor. Bedankt voor de tip!!
De bel-me-niet-meer lijst, interessant om te weten π π
We hebben hier een periode gehad (een paar maanden aan een stuk) dat ze wekelijks belden van Mobistar, heeel irritant.
Waarschijnlijk behoor jij tot een zeer interessante doelgroep π !
Ik ken dat. Ik kreeg ook constant telefoon van Mobistar waarin ze mij steeds probeerden te overtuigen een abonnement te nemen ipv zo’n aparte belkaart die ik had (terwijl ik geen abonnement wou). Hoe meer ze belden hoe kwader ik hun vragen beantwoordde (vragen om mij niet meer te bellen hielp niet).
Ik zit ondertussen niet meer bij Mobistar en werd nog nooit gebeld door mij nieuwe provider. Wat een opluchting! π Mij zien ze daar NOOIT meer π
Heel irritant inderdaad… en wat je zegt: het heeft soms een averechts effect: je kunt echt afknappen op een bedrijf! Hopen dat ze je niet meer lastig vallen π