Chiro

image

 

We zijn vertrokken. Zowel Manou als Nina zijn enthousiast over de Chiro, en dus besloot ik om toch al eens rond te kijken voor een echte chirorok. Niet dat kinderen van in het begin volledig uitgedost moeten zijn, integendeel. Zelf had ik altijd mijn bedenkingen bij meisjes die volledig in het nieuw verschenen voor hun eerste paardrijles. Ik beschik niet over harde cijfers maar mijn gevoel zegt dat net die kinderen het minder lang volhouden. 😉

Maar jeugdbewegingen draaien net om het wij-gevoel, het ik-hoor-er-bij-gevoel. Dat is ook het hoofddoel van het uniform. Maar dertig euro voor een kinderrok vond ik toch een beetje prijzig en dus besloot ik om mijn ogen open te houden voor een tweedehandsaanbieding. Geheel toevallig botste ik meteen op twee kleine rokjes, alsof het voorbestemd was. 15 euro voor twee, dat kon ik niet laten liggen. In combinatie met een paar stoere bottines en een blauw speeltrui zien er beide al meteen heel echt uit 😉 Nu hopen dat ze het leuk blijven vinden.

4 thoughts on “Chiro”

  1. Mijn chirorok hield het naar schatting 11 jaar uit en leeft nog steeds, zij het als museumstuk. Dus hij is zijn 30 euro helemaal waard. Maar die kleintjes groeien daar nog uit en dan is het werkelijk hoera voor tweedehands!

Reageer

