Mijn kind huilt omdat …

Ouders uit de hele wereld sturen Greg Pembroke foto’s van kolerieke peuters, met een bijschrift over de reden van het grote verdriet. Hij publiceert ze op zijn blog, ‘Reasons My Son is Crying’. ‘Het zijn de tegenpolen van al die schattige familiekiekjes.’

Wat een geweldig idee, ook al stellen de foto’s technisch niets voor. De beelden zijn zo heerlijk geruststellend.

Kijk, dit was ik, lang geleden. En het is toch ook (relatief) goed gekomen. 😉

huilen

 

 

6 thoughts on “Mijn kind huilt omdat …”

  1. Ik heb zo’n artikeltje gelezen in HLN bij mijn moeder… Zo was er een foto waar als commentaar bij stond: “Ze huilt omdat ze haar mama’s poep niet mocht afvegen, terwijl mama dit altijd bij haar doet”. Zo lang het maar krokodillentranen zijn, zijn de foto’s best leuk 🙂

  2. Leuk initiatief van die Greg! Trouwens, één van uw ouders heeft van jou een mooi beeld weten te maken, zelfs met die tranen. Misschien is talent in fotografie toch erfelijk! 🙂 Trouwens, het is zo: je bent echt herkenbaar in de peuter. Mooi.

Reageer

