Ski

ski3 ski2 ski

We go long way back. We zaten samen op school, vaak naast elkaar zodat ik goed kon afkijken ๐Ÿ™‚ We hingen samen op de speelplaats tijdens de pauzes, maakten grote levensplannen, gingen samen uit, leerden samen rollerbladen, trokken als rasechte pubers samen naar de sneeuw (en naar Parijs). Ze was een van mijn eerste modellen. Een paar jaar fotografeerde ik haar huwelijk, dan haar zwangere buik en niet veel later haar eerst geborene.

En nu gaan we dus opnieuw samen skiรซn, zonder kinderen en zelfs zonder mannen. Een weekje met ons twee, op hotel in de bergen. IK KIJK ER KEIHARD NAAR UIT ! Mama’s verdienen af en toe een heerlijke rustpauze.ย  Toch? ๐Ÿ˜‰

8 gedachten over “Ski”

  1. Gij heb blijkbaar heel uw fotokast leeggehaald? (Ik zag op fb ook al enkele oude foto’s passeren) ๐Ÿ˜‰ Ik heb die foto’s ook nog altijd hoor… heerlijke herinneringen!
    En ik kijk er ook MEGA hard naar uit! Het is nog een tijdje hรจ maar we kunnen ondertussen al eens gaan shoppen… naar de Decathlon of zo ๐Ÿ˜›

Reageer

