Decor

Ik ben altijd op zoek naar leuke accessoires voor in mijn fotostudio. Toen ik dit heerlijk retrokermisscootertje zag staan in de Metropolis, was ik meteen verkocht. Maar 900 euro vind ik er echt over.

image

Oud retro speelgoed vind ik vaak mooier dan die moderne plastieke troep, zowel op vlak van design, kleur als materiaal. Maar ik ben duidelijk niet alleen. De prijzen die tweedehands winkels tegenwoordig durven vragen, zijn hallucinant. Zelfs in kringloopwinkels zie je mij nog nauwelijks. Alleen online (van onwetende particulieren ) kan je nog koopjes doen. Zonde !

Dat ze die 3D printers maar snel betaalbaar maken 😉

6 gedachten over “Decor”

  1. Ik ben ook fan van retro speelgoed, maar de verkopers ervan beseffen dat maar al te goed, want koopjes doen is erg moeilijk geworden. Zelfs online vind ik nauwelijks iets. Op rommelmarkten vind je regelmatig nog eens wat voor een prikje, maar ik heb niet zoveel tijd om regelmatig naar rommelmarkten te gaan. Ik ben wel altijd blij als ik zo iets vind!
    Hedendaags speelgoed vind ik ook soms wel mooi, hoor (webshops zoals De Kleine Zebra). Maar de mooie dingen zijn precies wel vaak echt duur.

  2. Als je soms zin heb om mijn trapautootje te kopen 🙂 niet zo mooi als die scooter maar wel vintage en een stuk goedkoper (50 euro).
    Absoluut geheel vrijblijvend – heb de link in het ‘site’ veld gezet.

Reageer

