Videoblog november

De maand is nog lang niet voorbij maar ik heb zo veel footage. Het liedje was uit, en eindigt toevallig in schoonheid dankzij Inge, Lena en Moos. Mijn maandproject wordt dus een veertiendaags avontuur ๐Ÿ˜‰

15 gedachten over “Videoblog november”

  1. Alles gefilmd met de Fujifilm X100S? Ik heb hem in mijn handen gehad maar het Koreaanse mannetje achter de toonbank vertrouwde me precies niet helemaal, dus gaf ik hem snel terug ๐Ÿ˜‰ Maar hij blijft in mijn gedachten zitten en ik wil echt een camera die ik dag in dag uit mee kan op stap nemen in ons toekomstig nieuwe woonland … Toch kopen dan maar?

  2. Wauw! Prachtig! Hartverwarmend over de hele lijn. Ik moest ook erg lachen wanneer ik (vermoedelijk toch) je schoonpapa met het behang bezig zag. Hetzelfde geldt voor het tekenfilmslakje na je eigen filebeelden. ๐Ÿ™‚

Reageer

