Gezocht: hondenliefhebber

Om te ontsnappen aan de eindejaarsgekte trekken wij in de kerstvakantie naar de Marokkaanse zon. Ik ben dus opnieuw op zoek naar een warm gezin voor onze lieve Tuc. Een huisdier voor de feestperiode, het is eens iets anders. Tuc is een heel braaf en aanhankelijk beest, bijzonder kindvriendelijk én heeft niet veel beweging nodig. Met andere dieren wil hij graag spelen, wat voor de nodige drukte zorgt maar agressief heb ik hem nog nooit gezien (zelfs niet toen Flo een stuk van zijn oor knipte ;-)).

Haal eens in eenzame ziek in huis, is toch het moto van kerstmis niet? Wie zich geroepen voelt, mag mij altijd een berichtje sturen. Ik bedanktde vriendelijke hondsitter graag met een gratis fotoshoot 😉

img_20130303_142649

16 gedachten over “Gezocht: hondenliefhebber”

  1. Hallo An, wij willen graag voor tuc zorgen, maar kunnen dat enkel de eerste week v/d kerstvakantie. Ttz, vanaf 21/12 tem 28/12. Nadien zijn we zelf weg. Weet niet of dit je kan helpen?

  2. Ik wil het altijd eens vragen aan mijn lieve schoonouders, ze zijn met pensioen, zien ontzettend graag honden en hebben een grote tuin. Laat je de exacte periode eens weten?

      1. Ze zien het (tegen mijn verwachting in) toch niet echt zitten… Hopelijk heb je ondertussen een oplossing…

    1. Hij loopt er achter, wat katten meestal niet zo leuk vinden.
      Het is niet dat hij ze echt iets gaat doen, bijten of grommen of zo. Maar hij kan ze niet met rust laten, wat misschien toch een beetje lastig is. Onze poes mijdt hem en komt sindsdien alleen nog maar om te eten.

  3. Ik zou wel graag voor Tuc willen zorgen, want mis onze hond steeds meer (2 jaar geleden moeten laten inslapen). Momenteel hebben we het te druk voor een nieuwe hond. Maar we zijn 2 weken in verlof in de kerstvakantie en onze kindjes zijn dol op honden. Nu nog de echtgenoot overtuigen van een logee….

  4. Hallo!
    Ik ga het eens met mijn vriend bespreken, ik ben vrij veel thuis die periode, en zou het nog wel gezellig vinden. 🙂
    Waar wonen jullie ergens? Misschien ook best op voorhand eens kennismaken als het zou doorgaan?
    groetjes!
    catherine

  5. An: Catherine hier boven is een vriendin van mij en dat is dus écht écht waar de most caring, liefste vriendin die ik ooit gehad heb. Denk dat jullie een match made in heaven zouden zijn! Dus als je nog iemand zoekt: kies haar maar!!!! Je hond kan in geen betere handen zijn!

  6. Amai, ’t zal nog moeilijk worden om een tijdelijk gastgezin te kiezen. Zovele kandidaten!
    Ik heb schrik van honden (ja, ben zo een type) dus ben geen kandidaat.
    😉

  7. Kwam zomaar op je blog terecht, nou ja vanwege de hilarische zwangerschapsfoto. Ik heb zo een soort foto gemaakt omdat mijn eigen dochter nu zwanger is en iets anders wilde en ik een opleiding fotografie volg…. En kom uiteindelijk bij de vraag voor een logeeradresje. Maar ondertussen al iemand gevonden? Wij hebben zelf een lieve golden retriever en een speelkameraadje in de kerstvakantie, als ik ook thuis ben, is een leuke optie. Wij blijven rustig thuis en hier is ook geen vuurwerk.

Reageer

