Later

IMG_20131203_180426

Het is een levensdroom als een andere. 😉

6 gedachten over “Later”

  1. Die van mij wil later batman worden…. Dan kan hij tegen de boeven gaan vechten… Mijn nobele ridder… Zat hij daarstraks mij kushandjes te werpen in de judoles 🙂

  2. Haha, ook al is dit een ouder bericht, hier moet ik even op antwoorden want hier ook een “cafébaa”s, en een “hondje” en een” cow girl” (al spreekt ze het uit als call girl…en toen moest ik toch even slikken)” je moet vooral worden wat je zelf graag doet”, zei ik dan maar…;-)

Reageer

