Kerstkaart 2014

kerst2014web

Ik wens jullie allemaal een goede (of toch zo goed mogelijke) gezondheid. En hopelijk vinden jullie dit een saaie, niet bijster originele en afgezaagde wens 🙂

Ps: ik had een paar ideetjes maar mijn kleine dametjes kozen unaniem voor de romantische ijsbeer.

 

18 gedachten over “Kerstkaart 2014”

  1. Wow! Wat een kaart. En die meisjes … ja, dat worden stilaan kleine dametjes…
    ’t Is maar als de gezondheid hapert bij je dierbaren, naasten, geliefden, jezelf, … dat je beseft wat goede gezondheid betekent!

  2. ik vind de kaart die in de hoofding staat mooier dan deze.
    Weet je, ik had dadelijk zo een gevoel van: ” die eetbak van de ijsbeer
    stoort mij”. Ja, ik weet wel dat ik moet vermoeden dat het een “sneeuwbol” is, maar
    die inox cq zilveren voet gaat niet mee in mijn fantasie. jammer hé.
    Ik wil gewoon eerlijk zijn An.

      1. hey, ik voel mij niet slecht met mijn “kritiek” hoor.
        Ik kan niet slijmen. Het is ook geen kritiek, gewoon een opinie hé en
        vooral een gevoel. Ja, ik ben een emo mens.

Reageer

