Nog een kaarsje

bewegende_kaars

Gedeeld leed, is halve smart. Of het spreekwoord klopt, betwijfel ik. Toch wil ik Tom, Lore, Leon en Kamiel graag laten weten dat ik veel aan hen denk.

 

4 gedachten over “Nog een kaarsje”

  1. Amai, ben er sedert je vorige post iedere dag mee bezig. Constant zien of er geen update is… Ongelooflijk wat die mensen meemaken. Ik hoop zo hard dat ze hierna kunnen zeggen dat het hun alleen maar NOG sterker heeft gemaakt…
    We duimen hier heel hard mee…

  2. Ik heb vorige week je post gelezen en doorgeklikt naar de site van de ouders van Kamiel en ik werd er stil van met tranen in mijn ogen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat hun kleine man zich er doorheen slaat!

Reageer

