Een einde en een nieuw begin

We ontweken Kerstmis en oudejaarsavond, en trokken met een koppel vrienden naar de zon. Een aanrader!

Maak ons maar jaloers, lees ik op facebook. Maar een groot, warm en gezellig kerstfeest met een hechte familie lijkt mij ook wel iets. Of een spetterend decadent en veel te late oudejaarsavond met een tiental goede vrienden, ik zeg geen neen.

Het leven loopt zoals het loopt. Onze eindejaarsfeesten zagen er een beetje anders uit dan gewoonlijk, anders is niet perse beter of slechter. Ik ben dankbaar voor al het goede, en maak me geen illusies over dat groene gras aan de overkant.

2013 was een redelijk hoopvol jaar, zeker na het 2012-Flo-ziekenhuis-epilepsie-pestaanvallen-hel-jaar. 2014 begint zonder goede voornemens.

‘Life is what’s happening to you while you’re busy making plans – or resolutions.’

image

image

One thought on “Een einde en een nieuw begin”

  1. Zalige foto’s en verslag! Waar verbleven jullie juist? Wij dromen er ook al een tijd van om eens met de kindjes naar Marokko te gaan maar hebben de stap nog niet durven zetten. Na deze en de vorige foto’s te zien, ben ik echt wel verkocht. Tips voor verblijven en uitstapjes zijn super welkom. Mag via mail.

Reageer

