Flits

flits

Ons neefje is een kindtalent, en af en toe pikken wij daar een graantje van mee. Naast zijn musicalcarrière spreekt hij ook regelmatig tekenfilms in zoals Sammy 2 en Peter Pan.

Begin september werd hij opnieuw verwacht in Amsterdam voor een nieuwe tekenfilm. En ze zochten nog een klein meisje voor een klein rolletje. Of Manou geen zin had om mee te gaan? Zoiets moet je mijn dappere meid geen twee keer vragen. Ze ‘speelt’ het rode nerdmeisje met het brilletje. Gemakkelijk was het niet, moest ze achteraf toch toegeven. Lezen is niet meteen haar sterkste kant maar het allermoeilijkste vond ze eerder het lachen op commando.

Vandaag was het dan eindelijk zover: we zouden het eindresultaat te zien en te horen krijgen. Met alle stemacteurs trokken we naar Kids@TheMovies in de decascoop. Het is een leuke film geworden, vind ik, al herkende ik de stem van mijn eigen dochter nauwelijks 😉

51834

4 thoughts on “Flits”

  1. Spijtig dat ik het nu pas hoor dat je dochter meedoet dan had ik extra goed geluisterd. ;-). We vonden dit een supergoeie film van Belgische makelij. Moet niet onderdoen voor de Amerikaanse.

Reageer

