Herinrichten

lourdessstraat (9 of 61)

lourdessstraat (13 of 61)

 

Haar kamer ziet er toch goed uit? Wat willen jullie veranderen? En ga je echt haar bed verplaatsen? Waarom?

Het iets typisch vrouwelijk, denk ik. De papa begrijpt het alvast niet. Maar als meisje vond ik het zalig om mijn kamer opnieuw in te richten. Mijn bed, kast en bureau hebben doorheen de jaren echt overal gestaan. Manou wou graag een lelijke oude vochthoek behangen, en dus pakten we meteen de rest ook een beetje aan. Zuiver jeugdsentiment.

Eigenlijk zou ik één standpunt moeten kiezen en haar kamer bij iedere wissel opnieuw fotograferen. Van sobere babykamer, naar kinder- en tienerkamer tot mogelijk logeerkamer of zoals in veel gezinnen rommelkot 😉

kamer (1 van 1)-2

kamer (1 van 1)

10 thoughts on “Herinrichten”

  1. Tof idee om dat jaarlijks vanuit hetzelfde standpunt te fotograferen! Ik ben nog steeds een meisje dat graag herinricht. Ik heb het zo erg dat ik ergens op bezoek begin in te beelden hoe ik de inrichting zou veranderen. Bij mijn ouders en zus blijft het soms zelfs niet bij inbeelden en verzet ik al eens een tafeltje of een zeteltje 🙂

  2. Heerlijk! Het is tijdens mijn hele jeugd een frustratie geweest dat mijn kamer net te klein was (of dat de muur, het raam en de verwarming net op de verkeerde plaatsen zaten; of dat mijn kleerkast te groot was) om ook maar iets te verplaatsen. Ik neem me voor om minder meubels in de kinderkamer te zetten of desnoods een kast in meerdere delen, zodat alles nog verplaatst kan worden.
    Wat een grappige lampenkap, trouwens! 🙂

Reageer

