Naar de bakker

manouwinkel (1 van 1)Woensdagmiddag spelen we een nieuw spel.  Ik blijf lekker in de auto zitten terwijl mijn dochters bij de bakker inkopen doen. Een groot bruin brood voor de volgende ochtend, en iets lekker die middag.

Ze mogen zelf kiezen, al heb ik ondertussen een extra spelregeltje moeten invoeren: geen donuts, taart of eclair als middagmaal. Ik heb voor de gelegenheid een extra portefeuille voorzien met voldoende kleingeld. En leuk dat ze het vinden 🙂

5 gedachten over “Naar de bakker”

  1. Tiens, klinkt bekend. Brood laten gaan halen en iets extra meebrengen of van het buurtwinkeltje dan iets voor mij meebrengen. Ach, het is toch geweldig, dat je kan leren loslaten én zij vinden het dé max.

Reageer

