Blogmeeting

“Maar ik ga daar niemand (her)kennen.” Veel bloggers verzwijgen hun echte naam en maken foto’s zonder herkenbare gezichten.

“En het is in Antwerpen”, dus even binnenspringen zit er ook niet meteen in. Jaren geleden trok ik eens helemaal alleen naar een girlgeek-dinner. Veel eten heb ik daar niet gezien, waardoor de drie glazen wijn extra hard aankwamen.

Maar ik leer graag nieuwe mensen kennen, en een mens moet zichzelf soms een duwtje in de rug geven. Bovendien vind ik Soetmin een toffe blogster met een echte naam en echte foto’s. En dus ga ik toch proberen carpoolen, en vooraf al iets te eten. Het word vast gezellig. Komen jullie ook? Iedereen is welkom. Inschrijven doe je hier.

photo2

9 gedachten over “Blogmeeting”

  1. Ik kan me voorstellen dat veel bloggers dit tof zullen vinden.
    Zelf heb ik minder goede ervaringen aan ‘meetings’. Ooit was ik zeer actief op een literaire site. Toen die mensen in Brugge een meeting organiseerden, bleek dat er heel wat mensen ‘met een serieuze hoek af’ bij zaten, werd er quasi geen woord gesproken,…

  2. ik ga éne keer in’t jaar uit… zo ik alleen zonder kinders… iets voor mee, myself & I… dit zou ideaal zijn… ware het niet dat ik net DIE avond met 2 vriendinnen naar iets van victoriadeluxe ga kijken…. damn damn.. zo jammer… maar bon een ander keertje dus 🙂

  3. Haha. Extra eten voor jou An!
    Die nervostiteit over niemand kennen komt echt bij ie-de-reen ter sprake! Dat had ik compleet niet verwacht!
    Ik ken eigenlijk zelf nauwelijks iemand, maar daarvoor dienen dat soort affaires natuurlijk! En wijn, dat dient daar ook voor!

    Ik zie nog of ik een stuk vroeger moet vertrekken of niet. Anders contacteer ik jullie (nike en jij) wel om te carpoolen! Dan kennen we elkaar toch al!

Reageer

