Videoblog: me-time weekje skiën

Skitrip Vaugany from annelissen on Vimeo.

Op vakantie ben ik eerder een luie fotograaf. Ik sleur al genoeg met zwaar fotomateriaal en daarom is ook dit videoblogje (net als het vorige) grotendeels gefilmd met mijn gsm. Er zat ook niet zo veel afwisseling in het bronmateriaal. Maar beter te kort dan te lang, zeg ik altijd tegen mijn studenten 😉

Bedankt Patsy voor de meer dan geweldige week. Friends will be friends! I love you x

2 gedachten over “Videoblog: me-time weekje skiën”

Reageer

