Zomeruur

‘Morgen is het zomeruur. Dan mag je een uurtje langer slapen.’

Hij zei ‘langer’, en zoiets moet je mij geen twee keer zeggen. Maar ik had het natuurlijk kunnen en moeten dubbelchecken. Planning en organisatie is niet meteen zijn sterkste eigenschap 🙂

Kwart voor acht uur nieuwe tijd schiet ik wakker. Mmm een uurtje, denk ik, genietend. Tot ik spiekte op mijn gsm.

Ik heb niet snel last van een ochtendhumeur maar als je mij snel slecht gezind wilt krijgen, dan is het zo. 😉

Want op zich heb ik geen enkel probleem met het zomer-winteruur.  Het is een eenvoudige ecologische en economische maatregel en van een beetje  flexibiliteit gaat niemand dood; al voelde dat deze ochtend wel zo aan.

3 thoughts on “Zomeruur”

  1. Wij moeten s morgens het licht weer aansteken (hoezo besparing) en manlief moest er om 4 uur oude tijd uit en dat deed zeer dus hier niet echt voorstander van het zomeruur

Reageer

