Wie helpt?

Ik bedel niet graag maar het doel heiligt de middelen:

zoals jullie al weten gaat mijn dochtertje Nina gaat sinds begin dit jaar naar I.V.I.O. Salvator, een bijzondere school waar normaal begaafde kinderen met een leerstoornis zoals dyslexie, dyspractie, discalculie, … terecht kunnen.

Omdat dit een kleine school is met kleine klasjes, en wij deze kinderen ook enkele extra’s gunnen organiseert het oudercomité (waar ik sinds kort ook lid van ben ;-)) elk jaar een groot tuinfeest. De opbrengst gaat integraal naar de kinderen.

Omdat een mens nu eenmaal niet kan blijven eten en drinken om geld in te zamelen, organiseren we ook grote tombola, en hiervoor ben ik dus nog op zoek naar prijzen. Wie van jullie werkt op een marketingafdeling en heeft zo nog een aantal spullen liggen die niet meer gebruikt worden, oude promotiepakketten of relatiegeschenken van vorige acties? Waardebons mogen natuurlijk ook altijd. Heb je zelf niets liggen maar ken je wel iemand die me zou kunnen helpen?

Bij een gulle actie wil ik zelfs eens een promotieblogberichtje schrijven.

Oh wie heeft zo een groot hart? 😉

10 gedachten over “Wie helpt?”

  1. als ik vervoer had had ik gratis de foto,s gemaakt maar moet van maastricht komen 😦 en ik zit in de bijstand …..waarom zet je niet een advertentie op marktplaats ?

  2. hallo An, ik lees al jaren je blog dus misschien eens tijd voor een terugdienstje 🙂 ik ontwerp en maak zelf zilveren juwelen onder de naam NimZu (www.nimzu.be) en ik geef graag een juweel ter waarde van 25 euro weg voor je tombola. Hopelijk kan het de verkoop wat aanzwengelen 🙂 een blogberichtje mag natuurlijk maar moet zeker niet 🙂
    als je verder wil communiceren kan dat best via nimzu.info@gmail.com
    groetjes

Reageer

