20 thoughts on “Nieuw logo”

  1. Mooi lettertype. De fotografie vind ik mooier als het niet in het vet staat. De camera is logischer dan het vogeltje (tenzij het is van ‘naar het vogeltje kijken, besef ik terwijl ik dit schrijf), maa zou hem iets fijner maken.

  2. Mooi. Ik zou ook voor die camera gaan, om redenen die al genoemd zijn. Wel zou ik het sterretje eens naast de flits zetten, ipv in de lens. (Gewoon eens kijken hoe dat eruit ziet en dan kiezen.)
    Nog veel knutselplezier! 🙂

  3. Ik vind de middelste het mooist, het vogeltje vind ik het geheel wel iets sprankelende geven. Bovendien noem je het woord fotografie al, een getekende camera is dan wat mij betreft niet meer echt nodig.

    Succes met het verder ontwerpen!

  4. Ik vind de onderste de mooiste en meest toepasselijke.
    De letters fotografie zou ik ook niet dik gedrukt maken. Aangezien er aan weerszijden al 2 sterretjes staan wordt het voldoende benadrukt.
    Het vogeltje deed mij niet aan twitter denken 😉
    Ik vind het wel een luchtiger geheel geven aan je logo. De camera is wel meer toepasselijk, maar dan zou ik de lijntjes wat minder dik maken.

    Lettertype van je naam vind ik heel mooi!

    p.s. leuk he digitaal knutselen 🙂 🙂

Reageer

