Boeken uitverkoop

Na het overlijden van mijn mama vond ik op zolder een oneindig aantal dozen, vol boeken. Weet u wat boeken wegen? En hoe veel moeite het mij gekost heeft om al die boeken van de zolder naar beneden te sleuren, ze in de auto te krijgen om ze naar De Slegte te brengen om dan te ontdekken dan je er nauwelijks nog iets voor krijgt?

Zo iets ga ik mijn kinderen nooit aandoen, nam ik me toen voor. En daarom verkoop ik de meeste van mijn boeken zo een keer per jaar tijdens een of andere rommelmarkt. Maar omdat ik vandaag afscheid nam van een boekenrek (een van twee), wil ik er eigenlijk nu al zo snel mogelijk van af.

Het zijn solden. 2,5 euro per boek, enkel af te halen in Uustakker want veel zin en tijd om ze stuk per stuk in te pakken en naar de post te brengen heb ik niet. Snel zijn is dus de boodschap 🙂

12 gedachten over “Boeken uitverkoop”

  1. Hey ann,

    Ik zou graag Reizen met dochters van je kopen. Die wil ik al zo lang lezen maar is in onze bib niet te vinden. En als ik dan toch naar uustakker moet komen, mogen er nog enkele boeken bij: Overleven voor beginners en Elke dag. Ik kan er echter enkel morgen omkomen of na 1/8.
    Alvast bedankt voor je aanbod!
    Charlotte

      1. Hey Ann, ik kom er deze namiddag om. Stuur je me aub eens je adres door? Bedankt, Charlotte

  2. een jaar of 8 geleden heb ik al mijn boeken weggedaan. Stofvangers.
    Een boek lees je meestal maar een keer, vind j het mooi neem je je voor een 2e, maar die boeken zijn zeldzaam. Dus weg er mee.
    Scheelt veel ruimte en schoonmaakwerk. Nu lees ik alleen nog blogs…

Reageer

