Sweet

10561742_10152654642843112_939026189785594622_n

Een gedachte over “Sweet”

  1. I recognize the feeling ! Ik weet ook dat je met een flexible (tuinslang) de shit niet kunt wegspuiten.! De geleerde mensen hebben meer dan een zwembad aan mij verdiend! Assertiviteitstherapie heeft mij uiteindelijk over de shit getrokken en the new me kon vanaf toen ook nee zeggen zonder schuldgevoel.! Het heeft mij 4 jaren gekost, maar er moest dan ook 10 jaren shit verwijderd worden uit mijn geheugen.
    Wees lief voor jezelf!
    Als het te druk is voor jou, dan is Tuc nog steeds welkom hoor.

Reageer

