Door de ogen van een kind

Mooi, ontroerend én confronterend: een van de beste filmpes over het onderwerp dat ik al zag.

Want hoe zou u reageren?

9 gedachten over “Door de ogen van een kind”

  1. Misschien ook eerst efkes raar kijken…. maar als ik dan al die gezichten aan het nabootsen zou zijn, wat ik misschien ook niet zou doen, dan zou ik haar gezichten ook nadoen… denk ik… Het is goed dat we doorheen de verschillen ook de gelijkenissen zien, doorheen de persoon met een handicap ook de mens… Maar laat ons ook de handicap blijven zien, en er voor zorgen dat er de ondersteuning die nodig is kan blijven voorzien worden.

Reageer

