Op tijd

image

Op tijd komen is niet moeilijk. Het betekent meestal gewoon “te vroeg”. Te vroeg vertrekken, voor het geval dan, en dan te vroeg aankomen.

Vandaag was er een ongeval gebeurd op de ring van Brussel. File. Geen probleem. No stress. Uiteindelijk was ik toch nog 20 minuten voor het afgesproken uur ter plaatse.

Sommige mensen zien dat waarschijnlijk weer als tijdverlies. Mij geeft het rust. In mijn wagen een kwartiertje wachten vind zalig.  Autoyoga 🙂

7 gedachten over “Op tijd”

  1. oooh zo herkenbaar! ik ben ook altijd “te vroeg”, maar dat geeft mij inderdaad ook rust. grote kadee is op dat vlak mijn complete tegenpool: waarom op tijd vertrekken als je even goed kan vertrekken op het uur dat je had moeten aankomen?
    ja kijk, da’s één van die dingen die hier wel eens tot discussies leiden 🙂

  2. één van jouw (vele) goede eigenschappen… maarrrrr dit schooljaar vertrek ik ook ruim op tijd (= 10 min vroeger) met de kids en zoals je zegt, het geeft meer rust, zowel voor hen als mezelf

Reageer